Så fik jeg endelig tiden til at lave en ny podcast – denne gang med Søren Sprogø.
Søren har en dejlig praktisk tilgang til markedsføring på Internettet, og har gjort sig en række erfaringer. Han deler ud af nogle af erfaringerne i den nye episode af podcasten ” Trafik, der ikke konverterer, er en udgift!”
Her kan du høre Søren Sprogø tale om, hvordan du skal tænke organisk søgemaskineoptimering, Google Adwords og markedsføring med nyhedsbreve som 1+1+1=5.
Søren fortæller også hvordan du kan lave usability tests, der ikke koster en bondegård, men en kop kaffe eller en øl.
Og så kan du også høre hvor det er Søren Sprogø går hen, når han skal blive klogere på markedsføring på Internettet.
Endelig en ny Podcast.
Jeg var lige ved at blive bange for, at du helt havde droppet det.
Engelske Podcasts er fint – men det er nu sjovere at høre, hvor det bliver gjort herhjemme i vores egen lille andedam…
Dejligt at høre at du følger med.
Jeg er glad for at lave podcast, men må også erkende, at det tager rigtigt lang tid. Jeg er i gang med næste podcast, så jeg prøver at holde gang i den.
Og dejligt at høre… dejligt.
Potter