MarketingCamp 2025
Marketing konferencen, hvor du selv sammensætter dit personlige program.
Er du træt af at lede efter de nyeste trends og teknikker inden for online markedsføring uden at finde noget konkret og brugbart? Føler du, at dine nuværende strategier mangler den gnist, der kan tage din marketing til det næste niveau?
MarketingCamp er bygget op, så du kan komme med hele marketingteamet. Med over 42 forskellige oplæg, med hver sin vinkel på online markedsføring, er der oplæg til alle i et marketing team.
42 forskellige oplæg om markedsføring
Første MarketingCamp var i 2012. Der har været 200 plus oplægsholdere igennem årene. Og emnerne har været mange. I 2025 vil der igen være 42 forskellige emner at vælge imellem. Den råde tråd er, at vi tager fat i de emner der giver bedst mening. Og fælles for alle oplæg er, at det skal bunde i danske virksomheder. Og hvert oplæg ender ud i 10 konkrete ting, elementer som du kan tage hjem og implementere med det samme.
Hvem bør deltage i MarketingCamp?
For hvert Times Slot i løbet af dagen, vil der være 9 forskellige emner at vælge imellem. Det er designet sådan, fordi det skal være oplagt at tage hele marketing teamet med til MarketingCamp. Der vil være emner for marketingchefen, designeren, SoMe specialisten, Google Als, BING, LinkedIn, søgemaksineoptimering, Account Based Marketing (ABM), dig der er skrivende, strategisk og taktisk.
Succeskriteriet for programmet er, at der i hvert spor altid er to oplæg man har lyst til at deltage i.
MarketingCamp 2025
MarketingCamp er torsdag d. 25. september 2025. Det afvikles på Nyborg Strand. MarketingCamp er bygget op omkring deres fysiske rammer.
Marketingchef
MarketingCamp er en gave for dine medarbejdere. Tag til konferencen som team, spred jer ud, vælg de oplæg der passer jer hver i sær og mød hinanden i pauserne.
Marketing specialist
Du vil helt sikkert finde oplæg der dykker ned i det du interesserer dig mest for. Og du får helt sikkert mulighed for at lære noget nyt og anderledes.
B2B eller B2C
Alle oplæg er delt ind i B2B eller B2C. På den måde får du mest muligt med dig hjem. Så hold øje med de tags der bruges på de forskellige oplæg.
SoMe Profler