Du kan allerede nu deltage aktivt i Digital Markedsføring 09.
Ole Bach Andersen, Newsperience, har udviklet en dedikeret Facebook applikation, hvor du selv kan påvirke emnerne til workshoppen om Facebook. Det er Ole Bach Andersen der står for oplægget – og som har udviklet applikationen til Facebook.
Ole vil give deltagerne skal have mest mulig ud af workshoppen og det tror han de får ved selv at bestemme, hvilke mener der er vigtigst for dem. Applikationen finder du her.
I applikationen kan du stemme på emner der er oprettet af andre, eksempelvis har Ole selv lagt 5 emner op. Og så har jeg smidt en enkelt også 😉
Du kan enten stemme et forslag op eller ned, men du har kun én stemme pr forslag.
Du kan stemme på alle de forslag man vil, blot ikke sine egne.
Hvis du går og overvejer Facebook som en mulighed for din virksomhed, men synes det er svært, dyrt, ubrugeligt, eller noget helt fjerde så prøv at sætte emnerne til debat og mød op til workshoppen og få holdninger/hjælp fra deltagerne – og naturligvis også fra Ole.
Du skal have en konto på Facebook for at kunne bruge applikationen.
Og så kan du høre mere til Ole ved at lytte til den sidste udgave af PotterCut. Her taler han om hvordan du kan bruge Facebook i din markedsføring.
Hvis det ikke er web 2.0, brugerinteraktion og social media i praksis, så ved jeg ikke, hvad det er! 🙂
Podcasts, blogindlæg, twittering og Facebook-applikationer som indledning og oplæg til en workshop. Ganske gennemført!
Tak – det er jeg glad for at du synes. Jeg hygger mig også 😉
Og så glæder jeg mig til vi ses.
Potter
I lige måde. Ser vældigt frem til DM09.
Glimrende initiativ med samkørslen også. Nu tager en større samkørsel på skinner, så det er knap så relevant for mig, men ideen bag er glimrende.
Det er et herligt projekt Peter og Mathias har gang i. Håber der er nogen der vil gøre brug af det.
Havde Rosenstand igennem på Skype – for at tjekke om alt er som det skal være. Og det er det 😉
Ja – jeg glæder mig til dagen – glæder mig til at bare at nyde det….