Online markedsføring og søgemaskineoptimering skal læres online. Det er der du finder kompetencerne. I fora, på blogs, Whitepapers, YouTube og i Podcasts.

Der hvor jeg lærer mest, er ved at se de dygtige i kortene. Hvad gør de, hvordan gør de det og hvad virker. Men nu vil jeg så prøve at spørge dem direkte, i stedet for bare ”lure”.

Mænd kan også multitaske.

Jeg er gået hen og blevet helt vild med at lytte til podcast. Når nu min iPhone alligevel skal lades op via computeren, så synkroniserer den med iTunes og jeg får automatisk de sidste afsnit, af de cirka 30 forskellige podcasts, jeg abonnere på.

Jeg lytter til dem på vej til arbejde, når jeg slår græs, kører i tog, vasker bilen, kører i bilen eller er ude at vandre. Det er stærkt vanedannede. Og nu har jeg så lavet min egen podcast om markedsføring på Internettet.

Mange bække små

<a onclick="javascript:pageTracker._trackPageview('/downloads/wp-content/uploads/potter.jpg');" href="http://www.potter official website.dk/wp-content/uploads/potter.jpg”>Online Markedsføring og Søgemaskiner

Online Markedsføring og Søgemaskiner

Mit mål er en ny episode hver uge. Til hver podcast vil jeg finde en ny gæst, som jeg vil fritte.

PotterCut er om Online markedsføring på Internettet. Det er en podcast om søgemaskiner, Social Media Marketing, markedsføring med nyhedsbreve, pressemeddelelser, video og podcast. Kort sagt alt indenfor online markedsføring på Internettet.

Det er grænseoverskridende for mig at have min egen podcast. Men det er en unik mulighed for mig, til at udvide mit netværk og blive klogere på et emne, som jeg er meget optaget af.

Thomas Rosenstand

Den første episode af PotterCut, er med Thomas Rosenstand, direktør og ejer af Concept Interest. Thomas Rosenstand er ekstrem dygtig til at sætte ord – mange ord – på de ting han gør. Så hvis du er interesseret i Online markedsføring, så brug 40 minutter på den første episode af PotterCut.

Mærker fra Technorati: ,markedsføring,søgemaskiner