image Lige et par værktøjer til at synliggøre, hvad Google ser eller allerede har set på dit website..

Website Spidertool – kan give dig en fornemmelse af, hvad det er Google ser på dit website, hvordan din linkstruktur er og hvem / hvad du linker til eksternt.

Seochat har også en Spider Simulator . Igen, det giver dig en fornemmelse af hvad det er Google ser…. om det system du bruger er søgemaskinevenlig.

For at se hvilke sider Google allerede har indekseret, kan du skrive følgende i Google:

  • site:www.ditdomæne.dk

eller

  • site:ditdomæne.dk

Der er mange faktorer det spiller ind på søgemaskineoptimering… og mange meninger om, hvad der er vigtigst, bedst. overflødigt osv. Men een alle er enige om er:

titlen af de enkelte sider er vigtig…. meget vigtig. 

Ved at se på hvad Google allerede har indekseret, kan du se om alle dine sider har hver sin titel. Det skal de nemlig have…. hver sin tittet – og gerne med de rigtige søgeord.

Og så er der en masse andre ting, men det er ofte det første jeg kikker på, når jeg kikker ser systemer efter….

Hvordan ser det ud for dig?