Lige et par værktøjer til at synliggøre, hvad Google ser eller allerede har set på dit website..
Website Spidertool – kan give dig en fornemmelse af, hvad det er Google ser på dit website, hvordan din linkstruktur er og hvem / hvad du linker til eksternt.
Seochat har også en Spider Simulator . Igen, det giver dig en fornemmelse af hvad det er Google ser…. om det system du bruger er søgemaskinevenlig.
For at se hvilke sider Google allerede har indekseret, kan du skrive følgende i Google:
- site:www.ditdomæne.dk
eller
- site:ditdomæne.dk
Der er mange faktorer det spiller ind på søgemaskineoptimering… og mange meninger om, hvad der er vigtigst, bedst. overflødigt osv. Men een alle er enige om er:
titlen af de enkelte sider er vigtig…. meget vigtig.
Ved at se på hvad Google allerede har indekseret, kan du se om alle dine sider har hver sin titel. Det skal de nemlig have…. hver sin tittet – og gerne med de rigtige søgeord.
Og så er der en masse andre ting, men det er ofte det første jeg kikker på, når jeg kikker ser systemer efter….
Hvordan ser det ud for dig?
Ja, jeg gik også og troede at titler og andre ting var vigtige i søgemaskineoptimering, men i dag blev jeg taget i skole af en, som mente at vide bedre: Bare brainstorm 500 søgeord og skriv dem i din keyword metatag, så kører det hele på skinner! 🙂
Se underholdningen her: http://www.amino.dk/forums/p/30907/203110.aspx#203110
Det er da god humor… tak for den, Anders. Og her har jeg gået og spildt min tid… det må da også være enden på din forretning.
😉
Hejsa Potterdrengen
Jeg tænkte… de borde der står i det gamle kursuslokale (rullebordene) hvor fik I dem fra og hvor kostede de???
Håber alt er vel i den gamle afdeling…
NIHA
Bordene koster en 4-5000.- for de længste. Vi har dem til at stå i begge kursuslokaler nu… de er lækre…
hej Ib Potter.
mange tak for din vejledling, undskyld jeg ikke har givet livstegn fra mig
jeg håber jeg må komme igen.
knud
Det er hermed gjort! 😀
God blog i øvrigt, mvh